torsdag 11 november 2010

A quick update....

Fredag förra veckan var mitt självförtroende långt ner i botten, jobbet hade gått skit i över två veckor och jag tänkte säga upp mig, men blev bedd att köra på. Vilket jag gjorde efter en rejäl pepp av arbetskollegor och chefer.

Fredagen fortsatte med en grym kick-off!
Vi slutade efter lunch, spelade lazer-dome och käkade sjukt gott på Gastronomia Italiana. Sen blev det fest med diverse drycker, tilltugg, och annat :)

Lördagen blev firande av mami som blev 28 för femtielfte gången. Senare på kvällen blev det en sjuhelsikes maskeradfest hemma hos Johan o Mikaela, som för övrigt fyllde år på söndagen. Jag klädde ut mig till något äckligt, inte med blod och tarmar etc, utan en manlig nunna med heta stay ups, super kort klänning och en förnannat ful sminkning a al 2 öres luder.
Kvällen slutade med att jag somnade flertal ggr på konstiga ställen, men värst var nog i jacuzzin på efterfesten. Eller kan jag kalla det efterfest? HaHa

I tisdags var jag hos ett medium på en privatsittning och det var sjukt häftigt, jag fick den kontakt jag hade hoppats på. Och för er som inte tror på sånt, dags att ändra inställning.

Ja, denna vacka har varit bra jobbmässigt och jag lyckats sälja varje dag. Så det betyder alltså att jag blir kvar även nästa vecka, så jävla nice!!

Good night, suckers!!

Inga kommentarer: