söndag 21 november 2010

Långt mellan gångerna..

Känns som att jag inte hinner med att göra avstamp här så ofta som man egentligen borde för att kunna kalla det en aktiv blogg.

Men jag får se det som att jag har så mycket annat som tar min tid.

I fredags blev det debut på catwalken, inget som egentligen var planerat men som var sjukt kul.

Förra söndagen blev jag uppringd av Sandra som jobbar på Make Upstore. Hon undrade om jag kunde hoppa in då en kille hade hoppat av. Utan att jag tänkte på vad det skulle innebära så svarade jag ja, trots att alla träningstillfällen var avklarade.

Well, efter en lång fredag så var det då dags för showen. Och det gick hur bra som helst, vilken kick det var. Och mersmak blev det :)

Resten av helgen har varit lugn, med träning, kaffebesök och städning.
Nu sitter jag och väntar på att brorsan ska komma förbi.

Inga kommentarer: