söndag 24 oktober 2010

What a night!!

Att sluta på Jacken var ju inte det roligaste jag har gjort. Men jag vet att det var behövligt för att min ekonomi ska bli förbättrad.
Men shit vad jag saknar det jobbet, och framförallt alla dom jag jobbade med där.

Igår var det dags för avskedsfest för mig och nästan hela gänget kunde vara med. Bara Anna hade förhinder.
Klockan 19:00 var det dags att mötas upp i butiken, och kvällen började med en grym välkomstdrink som Fredik fixade. Vi hade kanonkul och kvällen sprang på bra.
Vi körde några lekar där lagen delades upp så att killarna tävlade mot tjejerna, och behöver jag säga vilka som vann, haha!!

Vi planerade att dra till Olles vid 23:30 men innan vi visste ordet av var klockan 00:30 så vi fick lite bråttom.
Det var sjukt kul ute, och att vi hade så kul denna sista kväll med gänget är jag ruggigt glad för.
Mindre kul var att jag tappade bort min garderobslapp, vilket leddde till att jag var tvungen att stanna tills hela stället var tömt på folk innan jag kunde få min jacka. That suck´s!!

Jag tackar för denna kväll till alla berörda, och ytterligare ett stort tack för den fina present som jag fick. Den kommer bli kanon hör hemma.

Inga kommentarer: